Labello

Sinonim za njegu usana
već više od 100 godina

Lider na svjetskom tržištu za njegu usana
- Uspješnost s bogatim nasljeđem -

Lider na svjetskom tržištu za njegu usana
- Uspješnost s bogatim nasljeđem -

Zapravo je Labello „mali braco“ koji je dvije godine stariji od NIVEA-e: Njegujući Labello stik za njegu usana 100. rođendan napunio je 2009. godine te pripada tradicionalnim trgovačkim markama Beiersdorf AG. Danas je Labello predvodnik na svjetskom tržištu za njegu usana u Njemačkoj i brojnim drugim zemljama. Beiersdorf godišnje proizvede otprilike 160 milijuna Labello stikova za njegu usana.

Idite na web stranicu
Činjenice o brandu
  • Labello

    Labello – dugogodišnji simbol za njegu usana
    Razvijen 1909. godine
    Godišnje se diljem svijeta proizvede oko 160 milijuna stikova za njegu usana
    Lider na tržištu njege usana
    Labello je twist-up stik za njegu usana predstavio prije više od 100 godina

Labello je priči dodao svoj obrat

Labello je twist-up stik za njegu usana, koji se za nanošenje priprema jednostavnim okretom prstiju, predstavio prije više od 100 godina. 1909. godine, balzam za usne postaje najprodavaniji proizvod, i to ne samo zbog potpuno nove formule već i zbog svog praktičnog pakiranja. Klasična plava boja predstavljena je tek 1973. godine. Danas je Labello dostupno u mnogim bojama. Međutim, jedna je stvar ostala ista: suhe usne nemaju šanse protiv Labello stika.