Naši brandovi - Biti tu za potrošačeProizvodi prilagođeni potrebama njege kože

Beiersdorf proizvodi uspješni su diljem svijeta, jer smo stekli povjerenje potrošača. Kako bismo to povjerenje dodatno ojačali, mnogo ulažemo u dermatološka istraživanja i inovativne tehnologije, analize globalnih i lokalnih trendova i dosljedni globalni identitet branda.

Beiersdorf brandovi ujedinjuju svjetske trendove s regionalnim potrebama potrošača, jer ne postoje dva identična tržišta, a potrošački zahtjevi u njezi kože znatno se razlikuju od kontinenta do kontinenta. Provodimo opsežne ankete među potrošačima i vodimo lokalne istraživačke centre za njegu kože kako bismo bili što bliže svojim potrošačima.

Jedan od čimbenika koji utječu na naš globalni uspjeh jest naša sposobnost inovacije. Aktivnosti vezane za istraživanje i razvoj proizvoda oduvijek imaju ključnu ulogu u Beiersdorf organizaciji. Mnogi naši rezultati projekata u području istraživanja i razvoja, poput izuma NIVEA kreme koja 1911. godine predstavlja revoluciju u njezi kože pomogli su nam u postavljanju svjetskih standarda.

NIVEA

NIVEA

Naš najveći brand slavi više od 100 godina uspješnog postojanja i danas je jedan od najvećih svjetskih brandova za njegu kože.

Pročitajte više

Eucerin

Eucerin

Ljekarnici, dermatolozi i potrošači diljem svijeta imaju puno povjerenje u Eucerinovu stručnost za medicinsku njegu kože.

Pročitajte više

NIVEA MEN

NIVEA MEN

Moderni i učinkoviti proizvodi iz NIVEA MEN branda vodeći su na svjetskom tržištu za mušku njegu kože.

Pročitajte više

Labello

Labello

Labello je sinonim za njegu usana, a istovremeno i lider na tržištu u brojnim europskim zemljama.

Pročitajte više

Hansaplast

Hansaplast

Danas globalno uspješan brand, Hansaplast je prije više od 90 godina doveo do revolucije na tržištu flastera i zbrinjavanja rana.

Pročitajte više

Atrix

Atrix

Atrix kreme su posljednjih 50 godina sinonim za njegu i zaštitu ruku.

Pročitajte više