NIVEA MEN

Učinkovita i jednostavna njega kože za aktivne muškarce

Malo truda, sjajan učinak
- Započnite dan puni energije -

Malo truda, sjajan učinak
- Započnite dan puni energije -

NIVEA MEN vodeći je svjetski brand za mušku njegu lica. Linija se proteže od intenzivnih krema za lice do energizirajućih gelova za tuširanje i cool styling gelova za kosu. Slogan "Počinje s tobom!" je jednako jednostavan i moćan kao i proizvodi.

Idite na web stranicu
Činjenice o brandu
  • NIVEA MEN

    Jedan od vodećih brandova u muškoj njezi lica
    Razvoj proizvoda uzima u obzir specifične regionalne značajke
    Usmjerenost na proizvode koji su u najvećoj mogućoj mjeri brzi i učinkoviti
    U posljednjih nekoliko godina zabilježen je rast na muškom kozmetičkom tržištu od otprilike 5%
    Muška koža je 15 do 20% deblja od ženske kože
  • Činjenice o tržištu njege kože

    Muškarci u kupaonici

    Beiersdorf studije za istraživanje tržišta pružaju detaljan uvid u mušku rutinu njege u kupaonici. Britanci provode prosječno 26 minuta dnevno u kupaonici, dok su Nijemci u kupaonicu provode oko 30,7 minuta, što ih stavlja odmah iza Talijana. Tržište muške kozmetike odražava važnost njege kože za muškarce. U posljednjih nekoliko godina zabilježilo je porast od prosječno 5%.

  • Motivacija za brijanje

    Kompetitivnost vs. dobar osjećaj

    Osjećaj ugode na koži (još) ne igra važnu ulogu u muškoj njezi kože. Muškarce na njegu kože motiviraju njihovi kolege na poslu i partnerice. Prema Beiersdorfovom istraživanju, više od 65 posto Nijemaca osjeća se privlačnije, a više od polovice njih osjećaju se samopouzdanije kada koriste proizvode za njegu kože.

  • Specifičnosti muške kože

    Imaju li muškarci deblju kožu?

    Vanjski sloj muške kože zapravo je 15 do 20 posto deblji od ženske kože, a također sadrži više kolagena koji podržava strukturu kože. Zbog čvršće strukture, bolje je zaštićena od UV zračenja i štetnih utjecaja iz okoliša. Zato muškarci trebaju manje emolijensa i više hidratacije od žena.

  • Muška koža diljem svijeta

    Različite potrebe u njezi kože od zemlje do zemlje

    Specifične regionalne značajke igraju važnu ulogu u procesu razvoja proizvoda. Francuze prati sklonost ka suhoj koži sklonoj nečistoćama. Rusi imaju najosjetljiviju kožu. A polovica kineske muške populacije treba proizvode za masnu kožu.

  • Brzo i učinkovito

    Što muškarci zapravo žele

    Žene vole brinuti za svoju kožu. Muškarci to smatraju nezgodnim. Oni žele proizvode koji se brzo nanose i daju brze rezultate. Beiersdorf je do tog otkrića došao u brojnim studijama, tako da je NIVEA MEN usmjeren na razvoj proizvoda koji su u najvećoj mogućoj mjeri brzi i učinkoviti.

    Idite na web stranicu
  • Činjenice o tržištu njege kože

    Muškarci u kupaonici

    Činjenice o tržištu njege kože

    Beiersdorf studije za istraživanje tržišta pružaju detaljan uvid u mušku rutinu njege u kupaonici. Britanci provode prosječno 26 minuta dnevno u kupaonici, dok su Nijemci u kupaonicu provode oko 30,7 minuta, što ih stavlja odmah iza Talijana. Tržište muške kozmetike odražava važnost njege kože za muškarce. U posljednjih nekoliko godina zabilježilo je porast od prosječno 5%.

  • Motivacija za brijanje

    Kompetitivnost vs. dobar osjećaj

    Motivacija za brijanje

    Osjećaj ugode na koži (još) ne igra važnu ulogu u muškoj njezi kože. Muškarce na njegu kože motiviraju njihovi kolege na poslu i partnerice. Prema Beiersdorfovom istraživanju, više od 65 posto Nijemaca osjeća se privlačnije, a više od polovice njih osjećaju se samopouzdanije kada koriste proizvode za njegu kože.

  • Specifičnosti muške kože

    Imaju li muškarci deblju kožu?

    Specifičnosti muške kože

    Vanjski sloj muške kože zapravo je 15 do 20 posto deblji od ženske kože, a također sadrži više kolagena koji podržava strukturu kože. Zbog čvršće strukture, bolje je zaštićena od UV zračenja i štetnih utjecaja iz okoliša. Zato muškarci trebaju manje emolijensa i više hidratacije od žena.

  • Muška koža diljem svijeta

    Različite potrebe u njezi kože od zemlje do zemlje

    Muška koža diljem svijeta

    Specifične regionalne značajke igraju važnu ulogu u procesu razvoja proizvoda. Francuze prati sklonost ka suhoj koži sklonoj nečistoćama. Rusi imaju najosjetljiviju kožu. A polovica kineske muške populacije treba proizvode za masnu kožu.

  • Brzo i učinkovito

    Što muškarci zapravo žele

    Brzo i učinkovito

    Žene vole brinuti za svoju kožu. Muškarci to smatraju nezgodnim. Oni žele proizvode koji se brzo nanose i daju brze rezultate. Beiersdorf je do tog otkrića došao u brojnim studijama, tako da je NIVEA MEN usmjeren na razvoj proizvoda koji su u najvećoj mogućoj mjeri brzi i učinkoviti.

    Idite na web stranicu