Naša strategija: Blue Agenda ("Plava Agenda")

Blue Agenda određuje tijek naše budućnosti.
Stefan F. Heidenreich, predsjednik Uprave Beiersdorf AG

Osjećaj za potrebe i želje naših potrošača, disciplinirani pristup brand menadžmentu i istraživanja usmjerena na inovacije i konstantan razvoj stvorili su od tvrtke Beiersdorf ono što je danas. Međutim, cilj nam je ostvariti još bolje rezultate u budućnosti, korak po korak, i nastaviti s održivim i dugoročnim napretkom tvrtke. Naša je vizija biti broj jedan u području njege kože na relevantnim tržištima i kategorijama. Kao putokaz nam služi naša strategija Blue Agenda. Predstavljena 2012. godine, ona definira smjer naše prilagodbe budućim izazovima te smjer kojim krećemo prema ostvarivanju svojih ciljeva. Ovaj strateški program usmjeren je na jačanje naših brandova, povećava našu inovativnu moć, proširuje našu prisutnost na tržištima u nastajanju te na naše posvećene zaposlenike.

Pregled Blue Agenda

Blue Agenda