3.1 Kontaktiranje/komunikacija/suradnja
Svrha/informacije:
Prilikom komunikacije i/ili suradnje s nama, primjerice e-poštom, obrascem za kontakt na našem web-mjestu ili platformom za razmjenu podataka, bilo da ste u svojstvu kupca, ispitanika, poslovnog partnera ili klijenta, podaci koje navedete (vaša e-adresa, ako je primjenjivo, vaše ime i broj telefona ili osobni podaci pruženi tijekom razgovora) bit će pohranjeni i obradit ćemo ih kako bismo primjerice odgovorili na vaša pitanja i zahtjeve ili u svrhu poslovne komunikacije.
Što se tiče suradnje s našim dobavljačima, primjenjujemo interni postupak procjene koji je, u skladu s našim legitimnim interesom, namijenjen poboljšanju poslovnog odnosa razvojem „akcijskog plana”. U pravilu obrađujemo samo informacije o društvu, ali moguće je donijeti zaključke o vama kao osobi za kontakt ako se pregledava komunikacija s dobavljačima u pogledu vremena reakcije, pouzdanosti i transparentnosti.
Kada nas nazovete telefonom kao kupac, možda ćemo vas pitati može li se telefonski poziv snimati u svrhe osiguranja kvalitete i obuke. Ako pristanete na snimanje, obradit ćemo sve podatke koje podijelite s nama tijekom poziva (komunikacijski sadržaj, potencijalno i osjetljive (zdravstvene) podatke, kao i vaš broj telefona i druge osobne podatke).
Prilikom obrade podataka navedenih tijekom komunikacije imamo legitiman interes za obradu podataka u skladu s pravnim zahtjevima radi interne provjere ili u skladu s predmetnim zahtjevom navedenim u komunikaciji.
Dostavljanje vaših osobnih podataka je potrebno za funkcioniranje u okviru ugovora ili ugovornog odnosa. Niste dužni dati svoje osobne podatke. Ako Vaši osobni podaci nisu dostavljeni, ne možete koristiti opisanu uslugu.
Primatelji i izvori:
U svrhu borbe protiv terorizma zakonom smo obvezani usporediti podatke s popisima sankcija. Iz tog razloga vaše podatke obrađujemo i kako bismo ispunili pravne zahtjeve usporedbe podataka s tim popisima. Nadalje, u grupaciji Beiersdorf obrađujemo vaše podatke radi sprječavanja i istraživanja kaznenih djela i drugih prekršaja, procjene i kontrole rizika, za internu komunikaciju i u povezane administrativne svrhe. U slučaju da povezano društvo ima potrebu za suradnjom s vama kao dobavljačem, podijelit ćemo svoje iskustvo u suradnji s vama s povezanim društvom.
Ako ste poslovni partner, usporedit ćemo vaše podatke s objavljenim popisima zavaravajućih dobavljača (npr. popisi upozorenja Svjetske organizacije za intelektualno vlasništvo i društva Bundesanzeiger Verlag GmbH) kako bismo donijeli informiranu odluku o mogućim plaćanjima. U određenim slučajevima (npr. prilikom sklapanja ugovora) također redovito provjeravamo vašu kreditnu sposobnost. Naš legitimni interes je smanjivanje financijskog rizika. U tu svrhu surađujemo s kreditnim agencijama od kojih dobivamo potrebne podatke. U tu svrhu šaljemo vaše ime i vaše kontaktne podatke kreditnim agencijama.
Ako ste poslovni korisnik ili partner, možda ćete morati prenijeti svoje osobne podatke potencijalnim kupcima u okviru aktivnosti društva. U postupku dužne pažnje obično se obrađuju anonimizirani podaci. Međutim, u nekim posebnim slučajevima može biti potrebno obraditi osobne podatke. Pri tom je naš legitimni interes izvršavanje poslova društva.
Osim toga prenosimo podatke sljedećim primateljima:
-
pružatelji usluga za klijente/korisnike
-
pružatelji usluga platforme/hostinga
Moguć je prijenos u treće zemlje. Kao dodatna zaštitna mjera sklopljene su standardne ugovorne klauzule u skladu s čl. 46. OUZP-a. Za treće zemlje/društva za koja je potrebna odluka o primjerenosti, primjenjuje se i odluka o primjerenosti. Dodatna obvezujuća korporativna pravila odobrio je pružatelj usluga platforme/hostinga. Za više informacija (na primjer, kopiju jamstva), možete nas kontaktirati, kao što je navedeno u odjeljku 1.2.
Dodatni primatelji navedeni su u odjeljku Primatelji (opće informacije).
Brisanje/prigovor:
Podatke nastale u tom kontekstu brišemo kada pohrana više nije potrebna, osim ako postoji zakonska obveza čuvanja ili se moramo pridržavati rokova zastare.
U slučaju korisničkih upita putem našeg internog alata za upravljanje korisnicima osobni podaci obično se brišu nakon jedne godine, ako se ne primjenjuje nijedno drugo zakonsko razdoblje čuvanja. Kao iznimka, podaci će se čuvati dulje ako su potrebni za postavljanje, ostvarivanje ili obranu pravnih zahtjeva.
Snimke poziva čuvaju se najviše 90 dana.
Prigovor na te postupke možete uložiti u skladu sa zahtjevima pod Prigovor ili povlačenje privole za obradu osobnih podataka.
Pravna osnova:
Čl. 6. st. 1. točka a) OUZP-a u vezi s čl. 9. st. 2. točkom a) OUZP-a (privola: snimanje telefonskog poziva)
Čl. 6. st. 1. točka b) OUZP-a (u slučaju obrade u kontekstu ugovora ili situacije slične ugovoru)
Čl. 6. st. 1. točka c) OUZP-a (kada je obrada potrebna radi poštovanja pravne obveze)
Čl. 6. st. 1. točka f) OUZP-a (prilikom obrade u skladu s prethodno opisanim legitimnim interesom)